Het Salon komt naar je toe met Pop-up-editie

Tijdens 3 weekends (16&17, 23&34, 30&31 januari) in januari openen bijna 500 moto-dealers hun deuren voor het eerste Popup Motosalon. FEBIAC, de Belgische en Luxemburgse Automobiel- en Tweewielerfederatie, brengt het Motosalon verspreid over heel België en Luxemburg. Honderden lokale dealers pakken uit met saloncondities, acties en extra’s van de 35 deelne- mende merken. Om helemaal weg te dromen van een beter 2021 geeft FEBIAC in het kader van deze actie van het Popup Motosalon een reis ter waarde van 2.000 euro weg.

Het eerste Belux Pop-up Motosalon is een coronaproof alternatief voor het traditionele Auto- en Motosalon in Brussel. Het aanbod en de speciale condities worden op deze manier tot bij de geïnteresseerden thuisgebracht en dit verspreid over 3 weekends. Zo kan iedereen om op een rustige en veilige manier de nodige informatie te verzamelen voor de aanschaf van een motor of scooter.

Dat 2020 een hoogst eigenaardig en moeilijk jaar was, hoef ik niet echt meer te vertellen”, aldus Christian Lambert, voorzitter van de Sectie Gemotoriseerde Tweewielers van FEBIAC. En toch, ondanks alle moeilijke omstandigheden en de sputterende economie, lagen de inschrijvingen van gemotoriseerde tweewielers 3,5% hoger dan in 2019. “2021 is echter hoe dan ook het jaar van nieuwe perspectieven en nieuwe mogelijkheden, herwonnen vrijheid. Daar willen we met deze campagne en actie op inzetten. Een motorfiets of scooter geeft je het gevoel van ultieme vrijheid en daar draait het om in dit nieuwe jaar.”

Tijdens het Pop-up Motosalon is er een ook motorreis ter waarde van 2.000 euro te winnen. Bij elke dealer hangt een gepersonaliseerde affiche met een code om deel te nemen. Per bezochte dealer, stijgen de kansen om te winnen.

Op de website www.popupmotosalon.be staat, naast een overzicht van alle deelnemende dea- lers en merken, ook een handige checklist met tips en tricks voor de aanschaf van een nieuwe motorfiets of scooter.

 

Bron: persbericht FEBIAC

Foto's: Autosalon.be/FEBIAC

Geschreven op 8 januari 2021
© Motoren & Toerisme