Yamaha XSR700 XTribute 2022

Bouwjaar:
Merk: Yamaha
Model: XSR700 XTribute
Bouwjaar: 2022
Motor klasse: Retro
Rijbewijs: A2

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder lijnmotor viertakt
Distributie: enkele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 689 cc
Boring x slag: 80x68.6 mm
Compressieverhouding: 9:1
Max. Vermogen: 55 kW 75 pk / 9,000 opm
Max. Koppel: 68 Nm / 6,500 opm
Specifiek vermogen: 108.85 pk/l
Brandstofvoorziening: injectie

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2.375
Overbrengingsverhoudingen II: 1.579
Overbrengingsverhoudingen III: 1.16
Overbrengingsverhoudingen IV: 0.96
Overbrengingsverhoudingen V: 0.8
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2.29

Maten en gewichten

Lengte: 2,075 mm
Breedte: 820 mm
Hoogte: 1,130 mm
Zithoogte: 835 mm
Wielbasis: 1,405 mm
Balhoofdshoek: 24.5°
Naloop: 90 mm
Rijklaar gewicht: 186 kg
Tankinhoud: 14 l

Rijwielgedeelte

Frame: stalen diamantframe
Voorvering: conventionele voorvork niet regelbaar met 130 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning regelbare monoshock met 130 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 282 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 245 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen vijfspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 180/55-17

Uitrusting en kleur(en)

Verbruik

Prijzen

Prijs België: € 9.299,00 B.T.W. inclusief
Prijs Nederland: € 10.199,00 B.T.W. en B.P.M. inclusief
© Motoren & Toerisme