Merk: Suzuki
Model: DL 1000 V-Strom LPG
Bouwjaar: 2006
Motor klasse:
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 996 cc
Boring x slag: 98x66 mm
Compressieverhouding: 11,3:1
Max. Vermogen: 72 kW 98 pk / 7600 opm
Max. Koppel: 101 Nm / 6400 opm
Specifiek vermogen: 98 pk/l
Brandstofvoorziening: injectie 45 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,838
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 3
Overbrengingsverhoudingen II: 1,933
Overbrengingsverhoudingen III: 1,5
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,227
Overbrengingsverhoudingen V: 1,086
Overbrengingsverhoudingen VI: 0,913
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,411
Maten en gewichten
Lengte: 2290 mm
Breedte: 865 mm
Hoogte: 1340 mm
Zithoogte: 840 mm
Wielbasis: 1550 mm
Balhoofdshoek: 26,5°
Naloop: 110 mm
Drooggewicht: 207 kg
Rijklaar gewicht: 240.1 kg
Tankinhoud: 22 l
Vermogen batterij: +- 20 l. LPG kWh
Rijwielgedeelte
Frame: Aluminium perimeterframe
Voorvering: Showa 43 mm conventionele voorvork niet regelbaar met 160 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare monoshock met 162 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 310 mm schijf met tweezuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 260 mm schijf met tweezuigerremklauwen
Wielen: aluminium driespaaks gegoten velgen
Voorband: 110/80-ZR19
Achterband: 150/70-ZR17
Uitrusting en kleur(en)
Uitrusting: Verstelare spiegels op stuur.
In de hoogte met boordgereedschap verstelbaar windscherm. Met rubber bekleed baggagerek. Dashboard met analoge toerenteller en snelheidsmeter. Digitaal scherm met dubbele tripmeter, overdrive indicator, benzinemeter en temperatuurmeter. Controlelampjes voor groot licht, richtingaanwijzers, neutraalstand en oliedruk. Eénsleutelsysteem, met stuurslot geïntegreerd in contact. LPG-tank ingebouwd in Kappa-topcase, CPU onder zadel, ontspanner in kuip. Tank & topcase verwijderbaar dankzij snelkoppeling.
Kleuren: Zwart (prototype)
Verbruik
Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.