Moto Morini Rebello 1200 2015

Bouwjaar:
Merk: Moto Morini
Model: Rebello 1200
Bouwjaar: 2015
Motor klasse: Allroad

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1187 cc
Boring x slag: 107x66 mm
Compressieverhouding: 11.8:1
Max. Vermogen: 96 kW 130 pk / 8500 opm
Max. Koppel: 122 Nm / 6750 opm
Specifiek vermogen: 110 pk/l
Brandstofvoorziening: Magneti Marelli injectie 54 mm

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,774
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling met slipperfunctie
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2,77
Overbrengingsverhoudingen II: 1,88
Overbrengingsverhoudingen III: 1,5
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,27
Overbrengingsverhoudingen V: 1,13
Overbrengingsverhoudingen VI: 1,04
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: n.b.

Maten en gewichten

Lengte: 2070 mm
Breedte: 810 mm
Hoogte: 130 mm
Zithoogte: 830 mm
Wielbasis: 1450 mm
Balhoofdshoek: 24,5°°
Naloop: 103 mm
Drooggewicht: 198 kg
Tankinhoud: n.b. l

Rijwielgedeelte

Frame: Stalen trellis buizenframe
Voorvering: Marzocchi 50 mm UPSD volledig regelbaar met 129 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug volledig regelbare Sachs monoshock met 130 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 220 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen zesspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-ZR17
Achterband: 190/55-ZR17

Uitrusting en kleur(en)

Kleuren: Zwart- metallic grijs, Rood-metallic grijs

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Theoretische actieradius: n.b. km

Prijzen

Prijs België: € 13.900,00 B.T.W. inclusief
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme