Indian FTR Rally 2020

Merk: Indian
Model: FTR Rally
Bouwjaar: 2020
Motor klasse: Naked, Retro
Rijbewijs: A

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende tandwiel aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1.203 cc
Boring x slag: 102x73,6 mm
Compressieverhouding: 12,5:1
Max. Vermogen: n.b. kW n.b. pk / n.b. opm
Max. Koppel: 120 Nm / 6.000 opm
Brandstofvoorziening: injectie 60 mm

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling met slipperfunctie
Versnellingsbak: zesbak
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,882

Maten en gewichten

Lengte: 2.287 mm
Breedte: 850 mm
Hoogte: 1.297 mm
Zithoogte: 805 - 840 mm
Wielbasis: 1.524 mm
Balhoofdshoek: 63,7°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: 221 kg
Rijklaar gewicht: 234 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: 430 kg
Tankinhoud: 13 l

Rijwielgedeelte

Frame: stalen vakwerkframe
Voorvering: UPSD volledig regelbaar met 150 mm veerweg
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug volledig regelbare monoshock met 150 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 260 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen velgen
Voorband: 120/70-19
Achterband: 150/70-18

Uitrusting en kleur(en)

Verbruik

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme