Harley-Davidson Heritage Classic 114 2021

Bouwjaar:
Merk: Harley-Davidson
Model: Heritage Classic 114
Bouwjaar: 2021
Motor klasse: Cruiser/Custom
Rijbewijs: A

Type motor

Type Motor: luchtgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: enkele onderliggende tandwiel aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1.868 cc
Boring x slag: 102x114 mm
Compressieverhouding: n.b.:1
Max. Vermogen: 69 kW 93 pk / 5.020 opm
Max. Koppel: 155 Nm / 3.000 opm
Specifiek vermogen: 36,9 pk/l
Brandstofvoorziening: injectie

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. ketting
Primaire overbrengingsverhouding: 1,35
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 9.311
Overbrengingsverhoudingen II: 6.454
Overbrengingsverhoudingen III: 4.793
Overbrengingsverhoudingen IV: 3.882
Overbrengingsverhoudingen V: 3.307
Overbrengingsverhoudingen VI: 2.79
Secundaire transmissie: tandriem
Secundaire overbrengingsverhouding: 2.13

Maten en gewichten

Lengte: 2.405 mm
Breedte: n.b. mm
Hoogte: n.b. mm
Zithoogte: 680 mm
Wielbasis: 1.630 mm
Balhoofdshoek: 30,0°
Naloop: 140,0 mm
Drooggewicht: 316 kg
Rijklaar gewicht: 330 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: n.b. kg
Tankinhoud: 18.9 l

Rijwielgedeelte

Frame: stalen buizenframe
Voorvering: Showa UPSD niet regelbaar met n.b. mm veerweg
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning regelbare monoshock met n.b. mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele met vierzuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele met vierzuigerremklauw
Wielen: lichtmetalen gegoten velgen
Voorband: 130/90-16
Achterband: 150/80-16

Uitrusting en kleur(en)

Uitrusting: Verstelbare spiegels op stuur. Rem- en koppelingshendels niet regelbaar. Automatische uitschakelfunctie pinkers. Controlelampjes voor richtingaanwijzers, vrijstand, oliepeil, grootlicht. Eénsleutelsysteem, van op afstand uitschakelbaar alarm. Zwartkleuri

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: 5,6 l/100km

Prijzen

Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.
© Motoren & Toerisme