Merk: Ducati
Model: Hypermotard | SP | Hyperstrada
Bouwjaar: 2014
Motor klasse:
Type motor
Type Motor: lucht/oliegekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: enkele bovenliggende door getande riem aangedreven nokassen, 2 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 821 cc
Boring x slag: 88x67,5 mm
Compressieverhouding: 11:1
Max. Vermogen: 81 kW 110 pk / 9250 opm
Max. Koppel: 89,2 Nm / 6250 opm
Specifiek vermogen: 134 pk/l
Brandstofvoorziening: Siemens injectie 45 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,85
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 37/15
Overbrengingsverhoudingen II: 30/17
Overbrengingsverhoudingen III: 28/20
Overbrengingsverhoudingen IV: 26/22
Overbrengingsverhoudingen V: 24/23
Overbrengingsverhoudingen VI: 23/24
Secundaire transmissie: ketting
Maten en gewichten
Lengte: 2110 mm
Breedte: 860 mm
Hoogte: 1155 mm
Zithoogte: 890 mm
Wielbasis: 1505 mm
Balhoofdshoek: 25,5°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: 171 kg
Rijklaar gewicht: 194 kg
Tankinhoud: 16 l
Vermogen batterij: 2,5 kWh
Rijwielgedeelte
Frame: Stalen vakwerkframe
Voorvering: Kayaba|Marzocchi 43|50 mm UPSD volledig regelbaar met 170|185 mm veerweg
Achtervering: aluminium enkelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare Sachs|Öhlins monoshock met 141 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 245 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen vijfspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 180/55-17
Uitrusting en kleur(en)
Kleuren: Matzwart, glanzend rood
Verbruik
Gemiddelde testverbruik: 5.1 l/100km
Theoretische actieradius: 314 km
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.