Merk: BMW
Model: K 1600 GTL
Bouwjaar: 2011
Motor klasse:

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde zescilinder lijnmotor viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1649 cc
Boring x slag: 72x67,5 mm
Compressieverhouding: 12,2:1
Max. Vermogen: 118 kW 160 pk / 7750 opm
Max. Koppel: 175 Nm / 5250 opm
Specifiek vermogen: 97 pk/l
Brandstofvoorziening: BMW BMS-X injectie 52 mm

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,617
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2,23
Overbrengingsverhoudingen II: 1,641
Overbrengingsverhoudingen III: 1,319
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,101
Overbrengingsverhoudingen V: 0,926
Overbrengingsverhoudingen VI: 0,788
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,75

Maten en gewichten

Lengte: 2318 mm
Breedte: 1000 mm
Zithoogte: 810-830 (optioneel 800-780) | 750 ( optioneel 780) mm
Wielbasis: 1618 mm
Balhoofdshoek: 27,8°
Naloop: 106,4 mm
Drooggewicht: 321 kg
Rijklaar gewicht: 348 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: 520 kg
Tankinhoud: 26,5 l
Vermogen batterij: 4 kWh

Rijwielgedeelte

Frame: Aluminium brugframe
Voorvering: BMW niet regelbaar met 115 mm veerweg
Achtervering: aluminium enkelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare Paralever monoshock met 135 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen tienspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 190/55-17

Uitrusting en kleur(en)

Verbruik

Theoretische actieradius: NaN km

Prijzen

Prijs België: € 22.800,00 B.T.W. inclusief
Prijs Nederland: € 25.500,00 B.T.W. en B.P.M. inclusief
© Motoren & Toerisme