BMW G 650 X Challenge 2009

Bouwjaar:
Merk: BMW
Model: G 650 X Challenge
Bouwjaar: 2009
Motor klasse:

Type motor

Type Motor: vloeistofgekoelde eencilinder viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 652 cc
Boring x slag: 100x83 mm
Compressieverhouding: 11.5:1
Max. Vermogen: 39 kW 53 pk / 7000 opm
Max. Koppel: 60 Nm / 5250 opm
Specifiek vermogen: 81 pk/l
Brandstofvoorziening: BMS-C II injectie n.b. mm

Transmissie

Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1946
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: vijfbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2.75
Overbrengingsverhoudingen II: 1.75
Overbrengingsverhoudingen III: 1.31
Overbrengingsverhoudingen IV: 1.05
Overbrengingsverhoudingen V: 0.84
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2.937 | id | 3.133|

Maten en gewichten

Lengte: 2205 mm
Breedte: 825 (zonder spiegels) mm
Zithoogte: 930 (verlaagd 910) mm
Wielbasis: 1500 mm
Balhoofdshoek: 27,5°
Naloop: 118 mm
Drooggewicht: 144 kg
Rijklaar gewicht: 155 kg
Tankinhoud: 9,5 l
Vermogen batterij: 2 kWh

Rijwielgedeelte

Frame: Stalen brugframe met aluminium schetsplaten
Voorvering: Marzocchi 45 mm UPSD qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbaar met 270 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare Air Damping monoshock met 270 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele 300 mm schijf met tweezuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 240 mm schijf met tweezuigerremklauw
Wielen: aluminium gegoten velgen
Voorband: 90/90-21
Achterband: 140/80-18

Uitrusting en kleur(en)

Verbruik

Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km

Prijzen

Prijs België: € 8.600,00 B.T.W. inclusief
Prijs Nederland: € 9.400,00 B.T.W. en B.P.M. inclusief
© Motoren & Toerisme