Merk: BMW
Model: G 650 GS | Sertão
Bouwjaar: 2012
Motor klasse:
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde eencilinder viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 652 cc
Boring x slag: 100x83 mm
Compressieverhouding: 11.5:1
Max. Vermogen: 35 kW 48 pk / 6500 opm
Max. Koppel: 60 Nm / 5000 opm
Specifiek vermogen: 74 pk/l
Brandstofvoorziening: BMS-C II injectie 43 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1946
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: vijfbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2.75
Overbrengingsverhoudingen II: 1.75
Overbrengingsverhoudingen III: 1.31
Overbrengingsverhoudingen IV: 1.05
Overbrengingsverhoudingen V: 0.84
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2.937 | id | 3.133|
Maten en gewichten
Lengte: 2205 mm
Breedte: 825 (zonder spiegels) mm
Zithoogte: 800 | 860 mm
Wielbasis: 1.477 | 1.484 mm
Balhoofdshoek: 28,1°
Naloop: 113 | 123 mm
Drooggewicht: n.b. kg
Rijklaar gewicht: 192 | 193 kg
Tankinhoud: 14 l
Rijwielgedeelte
Frame: Stalen brugframe met aluminium schetsplaten
Voorvering: 45 mm conventionele voorvork qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbaar met 170 | 210 mm veerweg
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare monoshock met 165 | 210 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele 300 mm schijf met tweezuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 240 mm schijf met tweezuigerremklauw
Wielen: aluminium gegoten velgen
Voorband: 110/80-19
Achterband: 140/80-17
Uitrusting en kleur(en)
Verbruik
Gemiddelde testverbruik: n.b. l/100km
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.