Merk: Bimota
Model: Tera
Bouwjaar: 2025
Motor klasse:
Allroad
Rijbewijs: A
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde viercilinder lijnmotor viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 998 cc
Boring x slag: 76x55 mm
Compressieverhouding: 11,2:1
Max. Vermogen: 147 kW 200 pk / 11.000 opm
Max. Koppel: 137 Nm / 850 opm
Specifiek vermogen: 200,4 pk/l
Brandstofvoorziening: injectie
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 3,077
Overbrengingsverhoudingen II: 2,471
Overbrengingsverhoudingen III: 2,045
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,727
Overbrengingsverhoudingen V: 1,524
Overbrengingsverhoudingen VI: 1,348
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2.556,00
Maten en gewichten
Lengte: n.b. mm
Breedte: n.b. mm
Hoogte: n.b. mm
Zithoogte: 820 mm
Wielbasis: 1.445 mm
Balhoofdshoek: n.b.°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: n.b. kg
Rijklaar gewicht: n.b. kg
Maximum toelaatbaar gewicht: n.b. kg
Rijwielgedeelte
Frame: aluminium Balkenframe
Voorvering: Öhlins TTX36 UPSD volledig regelbaar met 114 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug volledig regelbare Öhlins TTX 36 monoshock met 135 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 330 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 220 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: aluminium gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 190/55-17
Uitrusting en kleur(en)
Verbruik
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.