Merk: Bimota
Model: DB7 Oronero
Bouwjaar: 2012
Motor klasse:
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende door getande riem aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 1099 cc
Boring x slag: 104x64,7 mm
Compressieverhouding: 12,5:1
Max. Vermogen: 118 kW 160 pk / 9750 opm
Max. Koppel: 116 Nm / 8000 opm
Specifiek vermogen: 146 pk/l
Brandstofvoorziening: Walbro injectie 60 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,844
Koppeling: hydraulisch bediende droge meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,533
Maten en gewichten
Lengte: 2040 mm
Breedte: 730 mm
Hoogte: 1105 mm
Zithoogte: 800 mm
Wielbasis: 1430 mm
Balhoofdshoek: 25°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: 174 kg
Tankinhoud: 18 l
Vermogen batterij: 4 kWh
Rijwielgedeelte
Frame: Carbon en Avional vakwerkframe
Voorvering: Marzocchi DLC 43 mm UPSD volledig regelbaar met 120 mm veerweg
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug volledig regelbare Extreme Tech TTX monoshock met 120 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 320 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 230 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: aluminium tienspaaks gesmeede velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 190/55-17
Uitrusting en kleur(en)
Verbruik
Theoretische actieradius: Infinity km
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.