Merk: Beta
Model: RR 400 | 450 | 520 | 525
Bouwjaar: 2010
Motor klasse:
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde eencilinder viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 398 | 449 | 498 | 510 cc
Boring x slag: 95 | 95 | 100 | 95x64 | 56,2 | 63,4 | 63,4 | 72 mm
Compressieverhouding: 12 | 11:1
Max. Vermogen: n.b. pk / n.b. opm
Max. Koppel: n.b. Nm / n.b. opm
Brandstofvoorziening: Keihin FCR-MX 39 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Secundaire transmissie: ketting
Maten en gewichten
Lengte: 2270 mm
Breedte: 813 mm
Hoogte: 1255 mm
Zithoogte: 940 | 930 (RR 525) mm
Wielbasis: 1.490 | 1.487 (RR 525) mm
Balhoofdshoek: n.b.°
Naloop: n.b. mm
Drooggewicht: 114 | 114 | 114,5 | 117 kg
Rijklaar gewicht: n.b. kg
Tankinhoud: 8,0 | 8,5 (RR 525) l
Vermogen batterij: 1 kWh
Rijwielgedeelte
Voorvering: Marzocchi 45 mm UPSD qua in- en uitgaande demping regelbaar met 290 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug volledig regelbare Sachs monoshock met 290 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele 260 mm schijf met tweezuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 240 mm schijf met tweezuigerremklauw
Voorband: 90/90-21
Achterband: 140/80-18
Uitrusting en kleur(en)
Verbruik
Prijzen
Prijs België: n.b.
Prijs Nederland: n.b.